31 Ekim 2009 Cumartesi

*EYE OF THE CAT

Sezon öncesi klasik medya geyiklerindendir Futbolig programı için ligin falına baktırmak üzere soluğu ünlü astrolog Rezzan Kiraz'ın yanında almıştım. Bu konuya ayrıntılı olarak Fala İnanma Falsız Kalma yazımda değinmiştim daha önce zaten.
Baros konusu dikkatimi çekti. Noktasına virgülüne değmeden aktarıyorum;
Murat Türker: ''Milan Baros. O'nun için herhangi bir sakatlık veya 2009'da performansını etkileyecek bir durum olabilir mi?''
Rezzan Kiraz: ''Tabi Terazi burcu. Terazi burcunun 29 Ekim'e kadarki olan şansı biraz daha iyi. Ama 29 Ekim'den sonra Terazi burçları zor bir dönem bekliyor onları. Terazi burcuna gelecek olan Satürn kemik yapısı demektir zaten, iskelet demektir. Bu noktada kırılmalar olabilir.''
Rezzan ablamız 29 Ekim demiş ama Baros'un ayak kemiğinin kırılması 25 Ekim'e tekabül ediyor. Yüzde yüz tutturamasa da yaklaşmış. Zaten asıl demek istediği Ekim'in ikinci dönemi, yani sonlarına doğruydu. İlginç... Videosu burada.


Bu arada kedisi de bana takmıştı kafayı o gün. Dikmiş gözlerini dik dik bakıyor. Hiç hazetmem. Zaten röportaj sırasında dışarıya çıkarttırdım ne olur ne olmaz diye.

*eye of the cat:kedinin gözü

Hiç yorum yok: