22 Kasım 2009 Pazar

DEFOLU WIGAN


Bir Premier Lig maçında görmeye alışık olmadığımız değil, görmediğimiz bir skordu. Futbol bilginleri çıkıp ''fi tarihinde vardı böyle bir maç nasıl bilmezsin?'' diye ola ki beni yerse de boynum kıldan incedir, hatırlamıyorumdur, saygı duyarımdır, gerisi teferruattır. Hepsini geçelim nasıl olur da bir Premier Lig takımı 9 gol yer onu anlamak güç. Defoe gol atmadı resmen abarttı. 9. dakika açılan gol perdesi de Wigan'ın Londra semalarında dokuz doğurmasıyla sonuçlandı. Son olarak; kalecilerin gol yedikten sonraki bakışlarına bir dikkat edin. Çok masum ve çaresiz oluyorlar. Garibim Kirkland nasıl da içlenmiş öyle.

6 yorum:

tamchee dedi ki...

Yıl 1995, yer old Trafford, Manchester United 9-0 Ispwich..

ozhi dedi ki...

Defoe ve Üzülmezin yerinde olsam yarin yapacagim ilk sey futbolu birakmak olur kariyerimin en dorugunda :)

ahmetokur dedi ki...

... 51, 54, 58, 69 ve 87. dakikalarda Defoe...
Hiç acımamış :)

dvrn dedi ki...

abi sen benden önce yazmışsın, ama yemin ederim senin başlıgını görüpte yazmadım :S

M.T dedi ki...

@tamchee
Aydınlattığın için teşekkürler.

@dvrn
Sakin ol olabilir her başlık benim tapulu malım değil ki :) Senin yazını okudum, çok keyifli olmuş.

dvrn dedi ki...

tamam sakinim :) sadece özenti gibi gözükmek istemiyorum.