22 Nisan 2010 Perşembe

B.MÜNİH - O.LYON ÖZET


Salı günleri mübarek Şampiyonlar Ligi haftasında maç seyredemeyip, Papatya falı açılması koymuyor değil insana. Neyseki Çarşambaları Vahşi Orkide falan yok da Avrupa'nın devlerini oturma odasında ağırlayabiliyoruz şifresiz şifresiz. Dışarıdan konuşmak kolay gelir her zaman. Ama bu Papatyam faciaları ben oradayken yaşansaydı, hakikaten bu satırları daha bir mahçup yazar, parmaklarım klavyeye iki kere düşünerek basardı. Allah'ın sevgili kuluymuşum ki ben Star'da olduğum sürece Şampiyonlar Ligi maçlarının olduğu gün sadece maç yayını yapıldı. Uyduya şifre girildiği için telefonu açar açmaz yediğim küfürleri saymıyorum. Vatandaş bu konuda hassas ve haklı ama bizim bir suçumuz yok. Hem o küfür etsin rahatlasın, hem de ben ''bizimle alakalı bir sorun değil'' deyip kendimi rahatlatayım modundaydım zaten. Star'daki son aylarımda internet sitesinin spor bölümünün editörlüğünü de yapıyordum aynı zamanda. Şimdi bir arkadaşım link vermiş, bu geceki maçın özeti var orada. Amme hizmeti yapıyoruz, kendim için yapıyorsam adam değilim. İsteyen maçın özetini linke tıklayıp izleyebilir.

Hiç yorum yok: