6 Haziran 2010 Pazar

SAĞ KROŞE SOL KROŞE ASUMAN KRAUSE


Küçüktük biz eskiden. Ben de küçüktüm erkek kardeşim de (nasıl bir girişse artık). Kardeşim dediğime bakmayın, ikizim. Ama ortak tek noktamız tuttuğumuz takımdan ibaret. Ne tipimiz, ne de huyumuz benzer. O da benim, ben de O'nun için ''iyi ki de senin gibi değilim'' deriz. Babamız bizi hap kadarken yanına alıp ''sağ kroşe, sol kroşe, aparkat'' diye boks çalıştırırdı hep. Tabii Rocky filmlerinden aldığımız gazla dalardık biz de birbirimize. Hafif siklet olduğumuz için bir sorun olmazdı. Eee ''iyi tamam da nedir yani bu kadar çocukluğuna inmene sebep?'' diyecek olursanız, enteresandır ama Asuman Krause'yi her gördüğümde veya adını duyduğumda aklıma babamın o replikleri gelir.
Sağ kroşe, sol kroşe, aparkat.
CNN Türk spor spikeri Barış Kuyucu ağabeyim yine harikalar yaratmış Milliyet Cadde'deki 10A10 köşesinde. Zaten sözkonusu Asuman Krause olur da 10 numara iş çıkmaz mı yani. Bana kalsa röportajla yetinmez, yazı dizisi yapardım Asuman'la. Hem de hiç bitmeyeninden...
Röportajın tamamına linke veya yukarıdaki fotoğrafa tıklayarak ulaşabilirsiniz. Bu arada saçlarını toplayınca da iyiymiş be...

Hiç yorum yok: