20 Temmuz 2010 Salı

VEDAT OKYAR'I RAHMETLE ANIYORUZ


Bugün o güzel insanın aramızdan ayrılmasının tam 1. yıldönümü. Sanlı kaptan ve rahmetli İlker Ateş ile birlikte Beşiktaş TV'ye program yaparken, her Pazartesi akşamı gelir, sırtımı sıvazlar, tüm mütevaziliğiyle ''kolay gelsin genç'' derken ben utancımdan yerin dibine geçerdim her seferinde. Nasıl utanmayayım ki? Tarihten bir sayfaydı karşımdaki, bir semboldü. Futbolunu göremesem bile, efendiliğiyle, bilgisiyle, kültürüyle bu kalbe taht kurmuştu Vedat Okyar. Bu resim de spor servisinde muhtemelen o akşamlardan birinde çekildi. Zaman çabuk geçiyor, 1 sene olmuş aramızdan ayrılalı. Toprağın bol, mekanın cennet olsun Vedat baba...

1 yorum:

MY aslan avcısı dedi ki...

ben de sürekli olmasa da Beşiktaş tv Basın Tribünü programına girdiğim dönemlerde kendisiyle tanışma fırsatım olmuştu, gerek rahmetli İlker Abi gerek Vedat Abi, gerek Sanlı Kaptan Abi (Allah uzun ömürler versin) genç nesile oldukça sevgiyle yaklaşan, "şimdikiler" gibi, aklına her geleni söyleyen şöhretleri haketse de kibirli ve üstten bakan insanlar değillerdi.. her pazartesi programlarına saatler önce gelip ne işleyeceklerine çalışırlardı, bizlerden bir şey isterken bile rica ederlerdi.. hatta Vedat Abi, programa gelemeyecek kadar rahatsız olduğu dönemlerde bile hasta yatağında evinden telefonla bağlanır o çok sevdiği Beşiktaşı konuşurdu.. kendisiyle aynı masada bulunma şerefini yaşamadım ama Vedat Abinin içtiğiyle bir kişinin duş bile alabileceği rivayet edilir.. Allah rahmet eylesin büyük usta..Saygılar..