5 Ağustos 2011 Cuma

SON DURAK ''SPORTİVİ''


Aslında çok ani gelişti her şey. Bodrum dönüşü canlı yayın esnasında çalan telefonun diğer ucundaki isim sonsuz saygı duyduğum ve asla kıramayacağım bir isim yani Gökhan Telkenar olunca ''Alo'' dediğimde o iş olmuştu zaten. Sonrasında kendimi SPORTİVİ ailesinin içinde buluverdim işte. Tabii ki Gökhan Telkenar'ın yanısıra değerli meslektaş ve dostlarım Yusuf Kenan Çalık ve Alper Üstündağ ile aynı havayı solumak, emek vermek benim için büyük bir onur kaynağı dedim ve gelen haber müdürlüğü teklifini tereddütsüz kabul ettim. Bir serüven başladı Allah utandırmasın çok emek veriyoruz. Umarız emeklerimizin karşılığını mutluluk ve iç huzuru olarak geri alırız.
Yoğun bir tempoda başladı SPORTİVİ benim adıma. Günlük haberlerin yanısıra yeni program hazırlıkları da cabası. 3 yeni programla önümüzdeki haftadan itibaren fırtına gibi bir giriş yapmaya hazırlanıyorum. Bu programlardan biri BLOGTİVİ olacak. BLOGTİVİ'de spiker arkadaşım Şeyda ile birlikte her hafta bir blog yazarını ağırlıyor ve blogları ele alıyoruz. Gündemi konuşup, farklı içeriklerle spordan konuşuyoruz. İlk program konuğum severek takip ve takdir ettiğim KLASİK FUTBOL blogun yazarı sevgili Kaan Kavuşan. Programın gün ve tarihi hakkında bilgilendirmeyi yakında yapacağım. Ayrıca bana gelen mailleri de tek tek incelediğimi ve en kısa zamanda dönüş yapacağımı, tüm blogger arkadaşlara programda yer vermek istediğimi belirtmeliyim. Siz de bir gün programa konuk olarak katılabilirsiniz.

Diğer program ''ANILARIM''. Bunun içeriği şimdilik sürpriz olarak kalsın. Eminim çok keyif alarak izleyeceksiniz.

Ve son olarak da ''AVRUPA'DAN FUTBOL'' programında her hafta Avrupa liglerini değerli bir konuğumla ele alacağız. Maçların özet görüntüleri, takımların son durumları en ince ayrıntısına kadar ''AVRUPA'DAN FUTBOL'' da olacak.

Evet fazla reklam yaptım farkındayım. Şimdi iş zamanı. Çalışalım. Her türlü değerli fikrinize açık olduğumu da belirtmek istiyorum.

Sevgiyle kalın...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Yeni kanalında yeni programlarınla sonsuz başarılar diliyorum Sevgili M.T.
Bu arada ben de Ali Ece ve Pascal ile Futbol Disco'yu sunmak istiyorum; duyurulur. Ali Ece 1940'ların futbolunu anlatır durur Pascal ile ben tekme tokat birbirimize dalarız. Ne reyting olur var ya :) Tabi işin şakası bunlar ama Ali Ece fanatiği bir insan olarak özellikle o programı da kaçırmamayı düşünüyorum. Selamımı iletirsen mutlu edersin beni...

M.T dedi ki...

Elbette iletirim Özhanım lafı mı olur:) Zaten Pascal ile uğraşmaktan Ali Ece'yi duymazsın bile. Adam 39 yaşında ama şimdi sahaya çıksa değme forvetleri cebinden çıkarır. İnanılmaz bir enerji var:)

Adsız dedi ki...

Vay be. Ne mutlu sana...

Cenky dedi ki...

Sevgili Murat sayende tekrar tivibu abonesi oluyorum. En güzel ve büyük başarılarla devam etsin kariyerin inşallah. Ali Ece'ye ben de selam ederim, blogunu çok ihmal ediyor bizi üzüyor.

Sonsuz başarılar kardeşim...

M.T dedi ki...

Çok teşekkürler Cenk:) selamını ileteceğim ama gel sen söyle aslında yüzyüze daha iyi olur:)

arnawut dedi ki...

blogdan uzak kalınca sizin gibi değerli insanlardan da haberimiz olmadı uzun süre. görünce sevindim senin adına. her yeni başlangıç yeni heyecanlara gebe... hayırlı olsun abi.