23 Aralık 2011 Cuma

HAKEME GEL


Fotoğraf yakın zamandan. SAFF Kupası yani Güney Asya Kupası finalinde Hindistan ve Afganistan ekipleri karşılaşıyor. Ev sahibi Hindistan turnuvanın başından beri kasıp kavuruyor önüne geleni deviriyor. Finalde rakip Afganistan. İki takım sahaya çıkarken karşılaşmanın Singapurlu hakemi Sukhbir Singh'de gözler. Kafasındaki beremsi şeyin özel bir ismi vardır kesin ama ben bulamadım. Bulabilen de beri gelsin.
Bizim Singapurlu hakem maçın ilerleyen dakikalarında da alıyor eline satırı Afganistan'ı başlıyor doğramaya. 63. dakikada önce haksız bir penaltı, ardından sırf itirazdan Afganistan kalecisini peşpeşe iki sarı kartla oyundan atıyor. Tabii 8 dakika duruyor oyun. Sonrasında penaltıdan golü buluyor Hindistan ama Singh, nizami penaltıyı iptal ediyor. İkinci penaltıda golü bulan Hindistan 10 kişi kalan rakibi karşısında farka gidiyor ve 4-0 kazanarak kupaya ulaşan taraf oluyor.

Ukrayna'da kalecilerin ponponlu bere taktığını görmüştük ama bir hakemde ilk kez böyle bir aksesuara şahit oldum böyle de bir gerçek var tabii...

1 yorum:

Murat Erdem SENGUL dedi ki...

Vay arkadaş, yazın belki 30 tane hint ile tanıştım. Kafalarında bunlardan vardı. Hiç sormadım ismini. Bildiğim kadarıyla dinsel bir aksesuar. Erkekler saçlarını uzatırken bunu takıyorlar. Beyaz bez ve ya böyle siyah oluyor.