19 Ağustos 2009 Çarşamba

REAL'İN ŞAMPİYONLUK ŞANSI


İki haftalık tatilin ardından pazartesi günü işe başladım. Tatil için Marmaris'e gittim ve iki hafta boyunca ne gazete okudum ne de televizyon izledim. Sadece dinlendim ve Liverpool'un Aquilani'yi, Real Madrid'in Xabi Alonso'yu, Wolfsburg'un da Martins'i transfer ettiğini daha yeni öğrendim. Tavsiye ediyorum futbolla çok ilgiliyseniz ve doğal olarak yıllık izninizi yazın kullanıyorsanız bunu yapın. Geldiğinizde bazı şeylerin değiştiğini görünce şaşırmak çok güzel oluyor. Neyse Marmaris anılarıma yakın zamanda başlayacağım. Fotoğraflarla birlikte çok ilginç görüntülerle özellikle İngilizlerin Marmaris'ta nasıl kendilerini ülkelerinden uzakta hissetmediklerini anlatacağım. Dönelim Salgado'nun Balckburn'e transferine. Real Madrid sezon başında inanılmaz transferlere imza attı ve bence yapılan en önemli transfer Salgado'nun Blackburn'e olan transferi. Takımdan ayrılması ile birlikte savunmada ve sağ kanattan yapılan atak başlangıçlarında takımı yıllardır sabote eden Salgado'nun olmadığı Real Madrid daha iyi işler yapacaktır. La Liga ve Şampiyonlar Liginde halen daha şampiyonluk favorim Barcelona ama Real Madrid, Michel Salgado'nun takımdan ayrılması ile birlikte şansını bence arttırdı.

Hiç yorum yok: