13 Temmuz 2009 Pazartesi

ANKET SONUÇLARI


''En Unutulmaz Avrupa Kupası Maçı Hangisiydi?'' isimli anketimiz belli oldu. Aslında buraya neden Galatasaray'ın Neuchatel'i Ali Sami Yen'de 5-0 yendiği maçı koymadığımla ilgili eleştiriler çok geldi fakat unutulmasın ki o sadece bir eleme maçıydı. Oysa Galatasaray Arsenal'i yendikten sonra kupaya uzandı ve Türkiye'de bir ilki gerçekleştirdi. Bunun daha önemli bir etken olduğunu düşünmüştüm. Bazı şeyler kolay kolay unutulmaz elbette. Misal Göztepe'nin Atletico Madrid'i 3-0 yendiği maçta henüz bir vitamin bile değildim fakat tarih gerçekleri yazıyor. Üstelik biraz araştırınca o maç bile bulunabiliyor. Trabzonspor'un Lyon'u deplasmanda eze eze yendiği maçı gayet iyi hatırlıyorum. Futbolu pek sevmeyen ve sırf Karadeniz takımı olduğu için Trabzonspor'u tutan babam bile sevincinden tavana sıçramıştı. Fenerbahçe'nin Manchester United'ı 1-0 mağlup ettiği ve bir devri kapattığı maçı ise hep büyük bir keyifle hatırlıyorum. Beşiktaş'ın İnönü'yü Barcelona'ya dar ettiği maçta, İbrahim Üzülmez'i gören İspanyollar belki de Messi'nin ruhunun Barcelona'ya indiğine o gün şahit olmuşlardır. Güzel bir anketti. Katkılarından dolayı herkese teşekkürlerimi sunuyorum. Sonuçlar aşağıda.


Göztepe:3 - A. Madrid: 0 4 (6%)

O.Lyon: 3 - Trabzonspor: 4 6 (10%)

M.United: 0 - Fenerbahçe: 1 19 (33%)

Galatasaray: 4 - Arsenal: 1 25 (42%)

Beşiktaş:3 - Barcelona: 0 5 (9%)

Hiç yorum yok: